السبت، أغسطس 17، 2013

حصريا : توزيع منهج العلوم 2014 للصف الثالث الإعدادى الفصل الدراسى الأول




هناك 10 تعليقات:

  1. انتو ولاد كلب ينعل ابوكو هو انا كل لم ادخل منتدى ملئيش فية حاجة تفدنى حرااااااااااااااااااام عليكو انا زهت وكمان مبختشى درس ومعتمتدة على ا لنت نا ابوية عايش وامية ست الحبايب يا حنونة عايشة ومرتب بابا 3.500وماما مرتبة 2.00 اعمل اية وعايشين فى شرع النادى وبابا مش راضى يودنى درس علشان بشتم ا لا ستاذ با ئب و بلقمع وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا تصفيق علفكر ة انا بشتغلكم ومعرفشى بابا بيقبض كام وانا عايشة فى العشوئىات ومتمت مش بتشتغل معلشى سمحونى ان اسفة بس انا بجت زهت ومش لئية حاجة تفضنى وعافكرة انا بخذ درس واسمى شهتدة باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى

    ردحذف
  2. انا شوشو انا مشتكرة كتيررررررررررررررررر

    ردحذف
  3. هاىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى






    شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  4. مفيش تغير فى المنهج ؟؟؟

    ردحذف
  5. مشكووووووووووووووووووووووووور

    ردحذف

المشاركات الشائعة