الخميس، أغسطس 16، 2012

اليوم الخميس : اعلان نتيجة تحويلات الكليات ومرحلة ثالثة تنسيق بعد العيد

76062656
قال احمد عبدالعزيز رئيس قطاع التعليم العالي  للتنسيق ان اليوم سوف يتم اعلان نتيجة التحويلات بين الكليات المتناظرة وغير المتناظرة طبقا للحد الادني للقطاع بحيث يتمكن الطلاب الذين سجلوا رغباتهم للتحويل عبر المواقع الاليكترونية من طباعة بطاقة ترشيحهم وفقا لما تم تعديله بعد رغبات التحويل.
كما تقرر بدء تنسيق المرحلة الثالثة والاخيرة للثانوية العامة بحد ادني 50% فأكثر للمجموعتين العلمية والادبية عقب اجازة عيد الفطر مباشرة
  
المصدر

هناك 5 تعليقات:

  1. يارب انااتظلمت فى الثانوى ادعى علىمين

    ردحذف
  2. انا ضاع لى درجتين السنة الماضية فى الفارنساوى كانوا ممكن السنة دى فى التنسيق العجيب والغير مسبق ده انهم ينفاعونى وكانوا لى وضاعوا ظلم لمدرس ظالم وضع على الصح خطا علشان يروح يتغدى بدرى وبدعى ربنا يعوضلى ده فى الدنيا او فى الاخرة ادعولى

    ردحذف
  3. انا عايزة اعرف نتيجة التحويل بين الكليات الغير متناظرة هتظهر امتى بقى حرام عليكوا انا اعصابى باظط ومش بنام غير بمهدئات وبدعى على بتوع التنسيق فى كل صلاة


    ردحذف
  4. انا عايزة اعرف امتى نتيجة التحويل بين الكليات هتظهر حرررام عليكوا انا اعصابى باظط وبدعى على بتوع التنسيق واللى ماخرين ظهور نتيجة التحويل انا مش بعرف انام الا بالهدئات من اللى حصلى حسبى الله ونعم الوكيل

    ردحذف
  5. يارب انتا اللى عالم بينا واللى جوانا وحسبى الله ونعم الوكيل فى اللى مش قابل التحويل وعايز يبعدنا عن اهلناويمكن ظروف هي اللى خلتنا نجيب المجموع ده واللى جايب مجموع كبير مش من مجهوده ولا يستحقه وعشهن كده البلد دى بتخرج دكاتره ومهندسين فاشلين وزياده عليه الجامعات الخاصه والله المعين على كل شى

    ردحذف

المشاركات الشائعة